• Dzisiaj jest:
    poniedziałek,
    02 sierpnia 2021
  • Imieniny: Gustawa, Kariny, Stefana
  • Temperatura w Gminie Olszewo-Borki:
    21 °C
  • BIP
  • ePUAP
    • Wersja dostępna cyfrowo WCAG
Figurka Chrystusa w Przystani

Urząd Gminy w Olszewie-Borkach uprzejmie informuje o otwarciu punktu konsultacyjno-informacyjnego w ramach Priorytetowego Programu "Czyste Powietrze". W punkcie  mieszkańcy będą mogli uzyskać informacje dotyczące programu oraz złożyć wniosek o dofinansowanie, który zostanie przekazany do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, gdzie nastąpi jego rozpatrzenie (ocena merytoryczna).

Punkt mieści się w siedzibie Urzędu Gminy Olszewo-Borki,  czynny jest w każdy czwartek od godziny 7:00-17:00. W celu umówienia spotkania i otrzymania pomocy przy wypełnianiu wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Czyste Powietrze prosimy o zgłaszanie się pod numerem telefonu 519 676 931 lub 29 761 31 07 wew. 120.

Program skierowany jest do właścicieli lub współwłaścicieli jednorodzinnych budynków mieszkalnych. Dofinansowanie można uzyskać na wymianę starych i nieefektywnych źródeł ciepła na paliwo stałe na nowoczesne źródła ciepła spełniające najwyższe normy oraz przeprowadzenia niezbędnych prac termomodernizacyjnych budynku.

Przed spotkaniem należy upewnić się, że posiadają Państwo wszystkie dane oraz załączniki wymagane do kompletnego wypełnienia wniosku o dofinansowanie.

Co wnioskodawca powinien przygotować przed złożeniem wniosku o dofinansowanie?

  • Założyć konto na portalu Beneficjenta,
  • Adres e-mail
  • Dane osobowe, Pesel, również współmałżonka,
  • Numer rachunku bankowego,
  • Informację o budynku: adres, numer księgi wieczystej, numer działki, powierzchnia całkowita budynku, powierzchnia prowadzonej działalności gospodarczej (jeśli dotyczy), rok wystąpienia o zgodę na budowę/zgłoszenia budowy budynku,
  • Informację o powierzchni przegród, stropu,
  • Kwotę dochodu rocznego stanowiącego podstawę obliczania podatku z rozliczania PIT,
  • Dokument potwierdzający własność (w przypadku, gdy nie została założona księga wieczysta),
  • Zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego (jeśli dotyczy). Zaświadczenie jest niezbędnym dokumentem do ubiegania się o podwyższony poziom dofinansowania.

 

Więcej informacji o programie „Czyste Powietrze”:

https://czystepowietrze.gov.pl/
https://portal.wfosigw.pl/wymagana-dokumentacja



 

Przewiń do góry