Rekrutacja do Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszewie Borkach w dalszym ciągu prowadzi rekrutację w związku z utworzeniem Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi przy ulicy Leśnej 2 A, typu A, B, D dla dorosłych osób przewlekle psychicznie chorych, osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla osób ze spektrum autyzmu lub niepełnosprawnościami sprzężonymi na terenie gminy Olszewo-Borki. Wobec powyższego prosi się osoby zainteresowane bądź opiekunów prawnych osób niepełnosprawnych zainteresowanych uczestnictwem o zgłaszanie się do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olszewie-Borkach pok. nr 5.
Wymagania niezbędne do przyjęcia:
- Osoby przewlekłe psychicznie chore;
- Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim, znacznym i umiarkowanym, a także osoby z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, jeżeli jednocześnie występują inne zaburzenia, zwłaszcza neurologiczne;
- Osoby wykazujące inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych, które zgodnie ze stanem wiedzy medycznej są zaliczane do zaburzeń psychicznych, z wyłączeniem osób czynnie uzależnionych od środków psychoaktywnych;
- Osoby ze spektrum autyzmu lub niepełnosprawnościami sprzężonymi.
- Wiek powyżej 18 roku życia.
Dokumenty niezbędne do przyjęcia:
- Wniosek o skierowanie do Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi na pobyt dzienny;
- Zaświadczenie lekarskie, wydane przez lekarza psychiatrę lub lekarza neurologa, o występujących zaburzeniach psychicznych;
- Zaświadczenie lekarza rodzinnego o stanie zdrowia i o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach domu wraz z informacją o sprawności w zakresie lokomocji osób niepełnosprawnych fizycznie;
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;
- Dokumenty potwierdzające sytuację materialno-bytową wszystkich członków rodziny.
Zgłoszenia wraz z pełną dokumentacją należy dokonać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Olszewie-Borkach ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki. Więcej informacji pod nr tel. (29) 764-78-75, pok. nr 5.